mércores, 3 de xullo de 2013

TRES LUCENSES NA FINAL DOS CAMPIONATOS GALEGOS DE BOXEO "PROMESAS"

O próximo venres día 5 de Xullo estaremos en Boiro (A Coruña) con tres púxiles nas finais do Campionato Galego de Boxeo "Promesas" que terá lugar no Pavillón da Cachada.
Na categoría de menos de 56 kg estaremos con Antón Noriega que se enfrontará a Anxo Groba do club Sagabox.
No peso medio (menos de 75 kg) estaremos con Cristian Trujillo "o Cachorro de Vilamor" que se enfrontará a Samuel "Canelo" do ABP de Pontevedra.
E como sorpresa estará disputando a única final de boxeo feminino, Tania Alexandra Vaz fronte á noiesa Estefanía García do ITF Noia, Campiona Galega de Kickboxing 2013 e Medalla de Prata nos Campionatos Interautonómicos de Kick Boxing CEKT 2013.






                                                                                                       


El próximo viernes día 5 de julio estaremos en Boiro (A Coruña) con tres púgiles en las finales del Campeonato Gallego de Boxeo "Promesas" que tendrá lugar en el Pabellón de la Cachada.

En la categoría de menos de 56 kg estaremos con Antón Noriega que se enfrentará a Anxo Groba del culb Sagabox.
En el peso medio (menos de 75 kg) estaremos con Cristian Trujillo "el Cachorro de Vilamor" que se enfretará a Samuel "Canelo" del ABP de Pontevedra.
Y como sorpresa estará disputando la única final de boxeo femenino, Tania Alexandra Vaz frente a Estefanía García del ITF Noia, Campeona Gallega de Kick Boxing 2013 y Medalla de Plata en los Campeonatos Interautonómicos de Kick Boxing CEKT 2013.

Ningún comentario:

Publicar un comentario